Thursday, March 5, 2009

will u marry me?



"will u marry me?" ..
yes i will..:)


aku bru dpt call dr mber aku, afzai.. she invited me to attend aishah's wedding. aishah ni my fren dr skool dlu.. die couple ngan jef( bkal hby) dr skool lg.. perghh hebat tul dorg.. still maintain smpai skang.. alhamdulilah..


ermm rmainye kwn aku yg nk kwen.. da kwen pn ade.. yg da ade ank pn ade.. aku? ermm lmbt lg kot.. i'm not ready yet.. aku nk stabilkn hidup aku dlu.. lgpun tkut r.. skang ni tiap2 ari org bcerai.. bcinta 8 tahun pn blum tntu lg kekal.. mmgla jodoh di tgn Tuhan.. tp kt kne sedaya upaya mempertahankan rumah tangga kt.. tul x?..


ermm ape la yg aku bebel ni.. k la, tuk aishah, congratz.. semoga jodoh bpanjangan hga akhr hyt..


( rase cam da tua lak bile kwn len da kwen)..


adios amigos..


No comments:

Post a Comment